HTML

Kis Fekete

csak teszteléshez készült az oldal

Címkék

Címkefelhő

Ma Párizsban egy kis sárga várható, néhol borúsabb kékkel

2012.04.16. 22:04 :: sassygirl

Tegnap előfordult még szürke, helyenként zöld és piros is.

Nem, nem őrültem meg, csak megnéztem a Pimkie új online progiját, a Color Forecast-ot. Igazán jópofa kis felület, aminek segítségével abszolút naprakészek lehetünk atéren, hogy Európa nagyvárosaiban milyen színeket hordanak. Videókamerák segítségével 24/7 szerzik be a felvételeket ColorTrack System rendszerük számára, ami azonnal feldolgozza az adatokat és bemutatja, épp milyen színekbe bújtak a párizsiak.

labfoto.jpg

Tegnap előfordult még szürke, helyenként zöld és piros is.

Nem, nem őrültem meg, csak megnéztem a Pimkie új online progiját, a Color Forecast-ot. Igazán jópofa kis felület, aminek segítségével abszolút naprakészek lehetünk atéren, hogy Európa nagyvárosaiban milyen színeket hordanak. Videókamerák segítségével 24/7 szerzik be a felvételeket ColorTrack System rendszerük számára, ami azonnal feldolgozza az adatokat és bemutatja, épp milyen színekbe bújtak a párizsiak.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt szavak trend minta

A bejegyzés trackback címe:

https://blogfekete.blog.hu/api/trackback/id/tr854455669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...